Ya Allah..sesungguhnya padaMu aku berserah..

'Bila ALLAH makbulkan doamu, maka DIA menyayangimu, bila DIA lambat makbulkan doamu, maka DIA ingin mengujimu, bila DIA tidak makbulkan doamu, maka DIA merancang sesuatu yang terbaik untukmu. 0leh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan..kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaanNya'...

Friday, September 3, 2010

Salam Aidilfitri Buat Semua & Esok Mula Bercuti..

Assalamualaikum..memandangkan esk kita sklrga akan mula bercti..suami pun dah slmat smpai pgi tdi..jdi kita nk buat pngumuman raya lebih awal la ye..hehe..esk kami blik Perak umah mertua kita slama 2 hri..mlm ahad tu kita akan blik smula ke subang jaya..esk pginya akan btrolak blik ke kmpung kita di kelantan plak yg dah lama kita xblik utk smbut lebaran kat sna..insyaallah kita akan brada kat kpung shgga hri rya ke 2..pastu akan brmlm kat Trganu 1 mlm utk prgram jjcm sblum blik smula ke subang jaya..

Jadi kita akan brcti dri brblog slama suami kita ada disni la rsanya..tpi klu ada msa yg mngizinkan tu xthu la kan..buat MAMA ku cayang..maap ye Ma krna trpksa mninggalkn Mama buat sketika..klu Mama or Kak Jun call..dngar suara budak je yg angkat..maknanya kita xde la tu ye..hahaha..TAPI..lepas cik abang kita blik bahrain kita cri Mama blik ye..msa tu Ma jgn buat xkenal plak ye..cian kita xde kwn..hehe..

Dikesempatan ini kita nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN BUAT SEMUA KELUARGA..SANAK SAUDARA..TEMAN-TEMAN DI ALAM MAYA YG JAUH DAN YG DEKAT SERTA PENGUNJUNG ILHAM DAPUR DAN UMAT ISLAM SELURUHNYA..semoga lebaran tahun ni kita sambut dengan penuh kesyukuran dan dipanjangkan usia kita semua agar dapat bersama lgi dengan Ramadhan yang akan dtg dan Syawal yg menanti..insyaallah..

Walau tangan tak berjabat..ucap tak terdengar..mata tak bertentang..kita dengan SETULUS HATI MEMOHON AMPUN & MAAF jika ada salah dan silap yang datang dari kita slama ini samaada secara kita sedar ataupun tidak..dan trima la kad ini sbgai pnganti dri..insyaallah smga kita smua dpt brsama lagi DISINI..Salam Sayang buat semua teman-teman..dan buat kwn2 yg diprantauan..jgn brsedih ye..mohon maap skli lgi mana yg kita xsmpat nk buat knjungan bls..

12 comments:

  1. Salam kak maz! selamat ari raya buat akak n family! semoga perjalanan akak ke kampung selamat n selamat kembali dgn selamat juga di rumah nanti insyaAllah! misss u kak! jan raya lama2 taww! hihihi oppss, dah dekat kelantan tu jgn lupa raya kat siam sekali :D

    ReplyDelete
  2. kak maz,waaaaa...nnt rendula nk bace n3 kak maz.tapi xpe,kak maz hati2 tau dlm pejalanan.moga selmt pegi dan slmt balik!!! waaaaa,rupenya kita sama negeri..kak maz daerah mana???

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk Kak Maz sekeluarga.

    Semoga perjalanan Kak Maz sentiasa dilindungi dan dirahmati oleh Allah SWT.

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Maz sekeluarga....Semoga semuanya selamat,berhati2 di jalan raya tau
    Dapat kubayangkan...saat kemeriahan suasana balik kg utk berhari raya..di sini biasa2 saja Maz..

    ReplyDelete
  5. salam maz dan keluarga

    kak pun nak amek kesmptan ini mohon maaf jua atas apa jua kesilapan.
    seronoklah cik abe nye balik dah... patutla kak nampak maz senyum smpai ke telinga hahaha...
    semoga selamat dlm semua urusan.amin.. ucapkan tkasih kpd cik abe maz...atas kiriman tu hari.. jasakalian dikenang...aminnn...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikumwbh kak....

    Selamat hari raya....maaf zahir batin juga...mohon utk follow n link sesama kita....:)

    ReplyDelete
  7. salam kak maz..hati2 pulang ke kampung time kereta sure banyak ni..selmat hari raya buat kak maz dan keluarga dan maaf jue dipinta...selamat bercuti juge...

    ReplyDelete
  8. Mmmm ini Maz yang mana satu eh? Adakah mama kenal?

    Anyway, nak ambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin ye..

    Psst Jun, kenal ke Maz yang ini? Ahahahahaha....

    ReplyDelete
  9. selamat harai raya aidilfitri, ikhlas dari mekchu & family.. nnti singgah amek kad raya tau..

    ReplyDelete
  10. Salam Aidilfitri buat kak maz dan family,

    Wah... cik abang ada ya kak. Meriah raya tu.. :D

    Kesempatan ni, saya mohon halal seme2 ya kak. Mohon ampun dan maaf kalu ada tersilap kata, terguris rasa sepanjang kita kenal ya kak. Moga Aidilfitri kali ni membawa sinar bahagia untuk kita smua.

    ReplyDelete
  11. Salam kak Maz cayangggg!!!
    Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin..maaf kan kite kalau ada salah silap sepanjang kenal di alam cyber ni ye kak... salam sayang, Ijan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...