Ya Allah..sesungguhnya padaMu aku berserah..

'Bila ALLAH makbulkan doamu, maka DIA menyayangimu, bila DIA lambat makbulkan doamu, maka DIA ingin mengujimu, bila DIA tidak makbulkan doamu, maka DIA merancang sesuatu yang terbaik untukmu. 0leh itu, sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan..kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului kemurkaanNya'...

Sunday, February 28, 2010

GREETINGS ALL MY TRUE FRIENDS

Assalamualaikum....

Pertama skli kita nak mintak maap bnyk2 sbb agak lama jgk kita tak tnya kbar dan jenguk dapur kawan2 semua semenjak kita blik msia...lama skit kita amik masa utk bertapa nak uruskan itu dan ini....hihi...tu yang sepi seketika...alhamdulillah skrang ni smuanya kembali teratur...cuma sibuk dgn krja2 harian je lah...syukur padaNya diri ini masih diberi peluang utk kembali bersama dgn teman2 semua di alam maya ni...doa kita semoga kawan-kawan sentiasa dalam rahmatNya dan bahagian disamping keluarga tercinta...kita rindu dgn celoteh teman2 semua..

Dikesempatan ini jgk kita nk ucapkan TERIMA KASIH DAUN KELADI...pada kwn2 yg telah sdi brjumpa dgn kita...insyaallah nti bleh jmpa lagi yeee!!..ada gmbar semasa bersama dgn kwn2 yg kita xletak di sni...harap kwn2 xkisah ye..wpun xde kat sni tapi memori tu tetap segar dingatan...mohon maap jgk atas segala kekurangan dari pihak kita...

Kita jgk nk bgtahu ni lah dpur baru kita dari msia...dpur dulu kita dah tutup...kalu ada kwn2 yg duk tekan2 nk buka blog bunga kantan tu tapi xleh msuk..kita mtak maap skli lagi ye!..dpur bru kita ni blum siap spnuhnya..blum hbis lagi round utk copy link keng kawan...mgkin ada yg kita blum link lagi..selamat brtemu kembali..
HERE'S A SIMPLE BLOG..SIMPLE RECIPE..SIMPLE DISH..SIMPLE CUISINE AND JUST PLAIN SIMPLE ALL CHEF'S GOODIES FROM ILHAM DAPUR...semuanya simple mapel je lah...jgn segan2 ye..buat lah mcm rmah sdri..tgk lah apa yg ada..amik sdri..tpi smuanya tu dah jadi baja pokok MPSJ...takpe lah amik cwn tu bncuh air sdri ye...gula teh smua ada dlm kbinet tu...klu dpur xberasap lama tu biasalah kan..kan!!..dah duk msia...main tapau je atau mkn kdai la tu..

2 comments:

  1. bestnyer dapat tngk menu yg sedap2 kat dapur baru ceq ni..bila la agaknya lyana dapat rasa masakan ceq no...

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Maz..
    Alahai rindunya ngan kak maz ni..sejak balik mesia sunyi aje dia.hehe.. dah tukar rumah ye sekarang...takpe2.nanti kite letak link rumah baru kak maz yang ni lak... mmuahh! :)
    Ijan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...